Friday, November 17, 2017

PEMANTAUAN KEJOHANAN TINJU TERTUTUP PERAK (PROGRAM BINAAN)

Tarikh : 11 - 12 November 2017

Tempat : Pusat Latiha M uay Thai, Padang Polo, Ipoh

Kehadiran : 30 atlet

Laporan:

Kejohanan Tinju Tertutup Perak telah berlangsung pada 11 - 12 November 2017 bertempat di Pusat Latihan Muay Thai, Padang Polo, Ipoh. Kejohanan ini  telah berlangsung selama 2 hari dan kejohanan ini juga adalah anjuran bersama Persatuan Tinju Negeri Perak dan Majlis Sukan Negeri Perak.  Penyertaan seramai 30 orang atlet dari Pusat Latihan Ipoh, Pusat Latihan Manjung dan Pusat Latihan Gerik.  

Kejohanan ini diadakan sebagai salah satu inisiatif bagi pemilihan atlet untuk masuk ke program pemabngunan sukan dan juga pemilihan atlet pelapis ke Karnival Bakat Pelapis Negeri Siri 2/2017 yang akan berlangsung pada 22 - 26 November 2017 bertempat di Kuantan, Pahang.

Sesi Majlis Penutup Kejohanan Tinju Tertutup Perak ini disempurnakan oleh En. Dr. Benderi B. Dasril selaku Pengarah Majlis Sukan Negeri Perak, En. Meor Shahriman Bin Meor Ahmad Kasri, Penolong Pengarah Majlis Sukan Negeri Perak, En. Zahrul Annuar Bin Usaili, Ketua Unit Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Perak dan En. Mohd Shahril B. Baharudin, Setiausaha Kehormat Persatuan Tinju Negeri Perak.


Laporan disediakan oleh :


CHING LAI YEE
PPN SUKAN TINJU
UNIT SUKAN PRESTASI TINGGI PERAK
MAJLIS SUKAN NEGERI PERAK



No comments:

Post a Comment